اگر میخواهید به صورت حرفهای برندتان را تبلیغ و در ذهن مخاطبتان ماندهگار شوید باید دارای یک کمپین تبلیغاتی خوب و خلاق باشید که تیم هنر الماس قرمز با توجه به نیاز شما یک کمپین هدفمند طراحی و اجرا میکند.
۸ مرحله اجرایی جهت تهیه کمپین تبلیغاتی
1
تحقیق بازار
2
شناخت مخاطبان
3
تعیین هدف کمپین
4
محاسبه و تعیین بودجه
5
طراحی و آماده سازی تبلیغات
6
انتخاب رسانه های مورد نیاز
7
برنامه ریزی و زمان بندی رسانه
8
اجرا ی کمپین و نظارت بر آن
در نهایت کمپین اجرا می شود و بازخورد آن گرفته می شود، در حین اجرا باید مخاطبان خود را تحت نظر داشته باشید و اثر گذاری آن را بسنجید. بهترین راه برای سنجیدن میزان فروش و جلب توجه کردن تبلیغات و میزان تعامل مخاطبین با آن می باشد. این بررسی ها کمک می کند نقاط قوت و ضعف کمپین را شناسایی کرده و از آنها در کمپین های بعدی استفاده شود.