ورود به حساب کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید ؟

رمز خود را فراموش کرده اید ؟

صبر کنید، اطلاعاتم را به یاد آوردم !
تماس با ما: 09330000327
  • ورود کاربران

هنرالماس قرمز

  • صفحه نخست
  • خدمات
    • تبلیغات محیطی
    • برنامه ریزی رسانه
    • تبلیغات BTL
    • ساخت تیزر تبلیغاتی
    • برگزاری همایش
    • عکاسی تبلیغاتی
    • غرفه سازی
    • تبلیغات اینترنتی
    • طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • همکاری با ما
  • وبلاگ
جمعه, 10 ژانویه 2020 / نوشته شده در وبلاگ

نکات طلایی برای اجرای کمپین دیجیتال مارکتینگ

digital-marketing-campaign ReDidea

در این مقاله سعی داریم به مواردی اشاره کنیم که باید قبل از اجرای کمپین دیجیتال مارکتینگ باید در نظر داشته باشیم.

 

همان طور که میدانیم واژه ی کمپین تبلیغاتی به معنی یک سری فعالیت های تبلیغاتی میباشد که در یک بازه زمانی مشخص و با هدفی مشخص اجرا میشوند.

 

بسیاری از این نکاتی که به شما میگوییم در کمپین های تبلیغاتی که در ایران راه اندازی میشوند به درستی طراحی یا اجرا نمیشوند و به همین دلیل اکثرا به اهداف خود نمیرسند.

اولین و مهمترین نکته تعیین هدف از اجرای کمپین میباشد.

معمولا بیشتر مارکترها هدف از کمپین خود را آگاهی و شناخت بیشتر از برند میگویند ولی وقتی مشاهده میکنید میبینید که کمپین ها اکثرا موفقیت آمیز نبوده ، زمانی که شما کمپینی طراحی میکنید در بدترین حالت ممکن هم برند شما تا حدودی به مخاطبین معرفی میشود اما زمانی میتوانید به نتیجه برسید که هدف متمرکز تری را انتخاب کنید.

هدف از کمپین میتواند  معرفی کردن یک محصول یا خدمات جدید برند ، یا افزایش فروش یا شناخت یک برند جدید باشد.

زمانی که هدف اصلی شما مشخص شد باید برای تمام افرادی که در طراحی و اجرای کمپین شما فعالیت و کار میکنند هدف کمپین مشخص شده باشد و همگی بدانند چه چیزی میخواهند و به چه چیزی میرسند.

نکته مهم بعدی شناخت مخاطب است. ما باید بدانیم مخاطب این هدف کیست و چطوری و کجا باید با این دسته افراد صحب و ارتباط بر قرار کنیم.

در اصل ما در  کمپین تبلیغاتی قصد داریم تمام فعالیت ها و برنامه ریزی ها به شکلی پیش بروند تا یک پیام درست را به  افرادی خاص برسانیم پس برای همین یکی از مهمترین قسمت های کمپین تبلیغاتی مشخص کردن و شناخت دقیق مخاطبین ماست.

پس از شناخت مخاطب ما میفهمیم که باید با چه لحنی باید در کمپین خود صحبت کنیم و این را فراموش نکنید که لحن شما در کل کمپین باید یکی باشد به طور مثال اگر مخاطبین شما جوان های بین 18 تا 22 سال هستند و شما میخواهید با لحنی آمیانه و راحت صحبت کنید یادتان باشد از ابتدا تا آخر با همین لحن ادبی جلو بروید و به طور کلی سعی کنید کمپین یکپارچه و یکدست باشد.

نکته ی بعدی انتخاب مدیا یا رسانه هایی که شما برای تبلیغات خود انتخاب میکنید. این بخش هم بسیار مرتبط است با شناخت مخاطبین

اگر شما مخاطبین خود را به خوبی بشناسید میتوانید متوجه بشوید در کجا ها باید بیشتر تبلیغ کنید و در کدام رسانه چه پیامی را به مخاطب خودتان برسانید تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

زمانی که شما رسانه های خودتان را انتخاب کرده اید متوجه میشوید به چه محتوایی نیاز دارید به طور مثال اگر در اینستاگرام میخواهید تبلیغ دهید شما نیاز به یک محتوای ویدویی خوب دارید با اگر میخواهید به صورت وب بنری تبلیغ کنید نیاز به طراحی بنر و پوستر های جذاب دارید که اگر تمام این اقدامات را قبل از اجرای کمپین خود طراحی کنید و با هم تیمی های خود در میان بگذارید اشکالات ومعایب کارتان را متوجه میشوید به طور مثال شاید با بررسی بفهمید نیازی به تبلیغات در فلان پیج در اینستاگرام ندارید یا بیشتر باید در تلگرام تبلیغات کنید.

همیشه سعی کنید برای خودتان یک پلن B داشته باشید. مثلا اگر با یک اینفلوئنسر در اینستاگرام به مشکل خوردید جایگزینی هم برای او داشته باشید تا اگر در وسط را با یکی از رسانه های خود به مشکل خوردید کل کمپین شما دچار مشکل نشود.

  • Tweet
برچسب ها : تبلیغات, دجیتال مارکتینگ, کمپین, کمپین تبلیغاتی

شما می توانید مطالب مرتبط دیگری را نیز در اینجا ببنید

10 کمپین تبلیغاتی برتر تاریخ
دلایل موفقیت نایک (Nike)
مراحل طراحی کمپین

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار

  • 10 کمپین تبلیغاتی برتر تاریخ

    در این مقاله میخواهیم شما را با 10 کمپین تبلیغا...
  • Redidea ATL BTL TTL

    فرق بین تبلیغات ATL ، BTL و TTL

    امروزه تمام فعالیت های تبلیغاتی با توجه به هدف ...
  • 10 روش برای افزایش فالوور و کسب و کار در اینستاگرام

    چرا اینستاگرام؟ بدون شک اینستاگرام یکی از بهتری...
  • تاثیر بسته بندی در میزان فروش

    امروزه اهمیت طراحی و بسته بندی محصولات به قدری ...
  • دلایل موفقیت نایک (Nike)

    نایک (Nike) که یکی از موفق ترین برند های تولید ...

دسته بندی

  • وبلاگ
  • صفحه اصلی
  • تبلیغات محیطی
  • برگزاری همایش
  • غرفه سازی
  • ساخت تیزر تبلیغاتی
  • عکاسی تبلیغاتی
  • طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • تبلیغات در مطبوعات
  • تبلیغات اینترنتی
  • نقشه سایت

ارتباط با ما:

تلفن:46085163
موبایل:09330000327
ایمیل: info[at]redidea.ir

آدرس شرکت:
تهران - خرازی غرب - برج نگین آبشار

آدرس ما روی نقشه گوگل

  • صفحه اصلی
  • تبلیغات محیطی
  • برگزاری همایش
  • غرفه سازی
  • ساخت تیزر تبلیغاتی
  • عکاسی تبلیغاتی
  • طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • تبلیغات در مطبوعات
  • تبلیغات اینترنتی
  • نقشه سایت
  • شبکه های اجتماعی
هنرالماس قرمز

RED DIAMOND ART

بالا