تبلیغات BTL

امروزه تمام فعالیت های تبلیغاتی با توجه به هدف گیری مخاطب خاص یا عام را میتوان به سه دسته تقسیم کرد.

بالای خط یا Above The Line) ATL)

پایین خط یا Below The Line) BTL)

روی خط یا Through The Line) TTL)

خطی که در مورد آن صحبت میکنیم در واقع برای جدا سازی فعالیت و هدف تبلیغاتی ما بر روی مخاطبین عام و انبوه (بالا ی خط) یا مخاطبین خاص تر (پایین خط) میباشد که رفته رفته با بالا رفتن رقابت و توسعه دنیای تبلیغات قسمت روی خط هم به وجود آمد که تلفیقی از هر فعالیت های تبلیغاتی میباشد.

  • اِی.تی.ال به دسته ای از تبلیغات گفته میشود که عمدتاً گسترده و انبوه انجام میشود. این نوع تبلیغات معمولا در رسانه هایی مثل تلویزیون، رادیو، روزنامه ها بیلبورد های تبلیغاتی و… که در مقیاس بزرگتر و انبوه که بیشتر به منظور آگاه سازی مشتریان از خدمات و محصولات یا برند سازی صورت میگیرد.

  • بی.تی.ال مجموعه ای  از فعالیت های تبلیغاتی بسیار خاص و به یاد ماندنی که با اهداف و استراتژی تعیین شده به طور مستقیم مخاطبین خاص و مشتریان یک برند را نشانه گیری میکنند میباشد که بر خلاف ATL کاملا قابل اندازه گیری میباشد که به دلیل اینکه این نوع تبلیغات مستقیما انجام میگیرد و کاملا  بی واسطه میباشد یکی از بهترین و اثر بخش ترین روش های تبلیغات و بازاریابی است که مخاطبین را تبدیل به مشتری میکند و میل خرید آنی را در مشتریان بالا میبرد. برگزاری ایونت و همایش ، سمپلینگ و مرچندایزینگ ، رودشو و سمپلینگ از جمله روش های تبلیغاتی BTL میباشند

کانون هنر الماس قرمز با استفاده از ایده های خلاق و نوین و با به کار گیری از نیروهای متخصص و با تجربه میتواند شما را از مشاوره و طراحی کمپین های تبلیغاتی تا مرحله اجرایی در این زمینه همیاری کند و باعث بالا رفتن نرخ اثر بخشی اهداف تبلیغاتی شما باشیم.